dilluns, 1 de desembre de 2014

Decoració Nadalenca

Hem començat el mes de desembre, i els nens i nenes d'infantil es preparen per viure el Nadal d'una manera animada, emotiva i molt creativa. Aquest matí han fet uns tallers a les classes per decorar tot el seu passadís, ajuntant-se petits i grans en diferents grups, i cada un ha anat treballant per aconseguir que els hi surtin uns murals així de macos. Us convidem a gaudir del nostre passadís nadalenc. Podeu veure fotografies dels tallers en aquest enllaç.

Per altra banda, els alumnes de cinquè han fet una sessió de treball matinal per preparar l'ambientació nadalenca de l'escola. Podreu veure el resultat de la seva feina ben aviat. De moment, teniu un recull d'imatges del procés seguint aquest enllaç.