divendres, 7 de novembre de 2014

Voluntariat a l'Escola Pia de Salt

En el marc de la Setmana Solidària, un grup d'alumnes de 2n de Batxillerat i 3 acompanyants, van anar a l'Escola Pia de Salt a fer tasques de voluntariat. Concretament van decorar la reixa de l'escola amb plàstics de colors, també van decorar les parets amb vinils de colors i finalment van ajudar a preparar un hort pels alumnes de P3.

Va ser una jornada inoblidable tant per grans com per petits. en les fotos d'aquest enllaç podeu veure el que va donar de si tot el dia. També va anar a visitar-los l'Oriol Ramon, antic professor de la nostra escola que aquest any ha engegat dos PQPI a Salt.

Tot plegat, una gran vivència per tots els que van tenir l'oportunitat d'anar-hi. Podeu veure moltes més fotografies en el següent enllaç.