divendres, 26 de setembre de 2014

L’àbac a cicle inicial

Els nens i nenes de cicle inicial de Primària estan gaudint aquests dies dels taller d'Àbac a càrrec de l'escola especialitzada "Aloha". L'àbac permet treballar les matemàtiques des d'una altra vessant, però també és una eina d'estimulació de la memòria, l'atenció i la concentració. Es proposa calcular a partir del raonament lògic i l'agilitat en el càlcul mental. A més dels tallers a cada grup, aquesta tarda ofereixen una xerrada sobre el tema dirigida a les famílies. Serà a 3/4 de 6 de la tarda a les aules de 1r. Així mateix, tenim la intenció d'obrir una extraescolar a l'escola relacionada amb l'àbac. És una activitat que funciona a diverses escoles de l'entorn i que volem engegar a partir de l'octubre.