dijous, 10 de juliol de 2014

Agustí Vera rep el reconeixement de l'Ajuntament pels seus resultats a les PAU's 2014

L'alumne de 2n de Batxillerat de la modalitat científico-tecnològica ha aconseguit un dels 10 millors resultats a la ciutat en les Proves d'Accés a la Universitat d'aquest any. Per això ahir es va fer un Acte de Reconeixement a la Sala de Plens de l'ajuntament amb els altres 9 alumnes amb millors qualificacions. A més del diploma de reconeixement l’Ajuntament els han premiat amb 200 euros. L'Agustí vol a estudiar la carrera d'Enginyeria Aeronàutica a la UPC de Barcelona. La nota de tall per accedir a aquesta carrera és de 12,076 i hi podrà accedir sense problemes. L'escola vol felicitar a l'Agustí i a tota la seva promoció per la feina feta. En aquest enllaç podeu llegir la notícia apareguda al lloc web de l’Ajuntament de Sabadell.