dijous, 19 de juny de 2014

Donatius de les primeres comunions

Els diners que es van recollir dels donatius durant les celebracions de les Primeres Comunions van anar destinats als projectes de l'Escola Pia al Senegal, proporcionant beques escolars per als alumnes de l’escola Sainte Thérèse de Sokone.

Es tracta d’una escola de primària on aquest curs 2013-2014 hi estudien 256 nois i noies d’edats entre els 6 i 12 anys. El suport rebut ajudarà a que 19 nois i noies rebin una beca escolar que els permeti anar a classe, comprar el material escolar que necessiten, col·laborar amb les despeses de funcionament de l’escola, el sou dels mestres, etc.

Gràcies a accions com aquesta podem ajudar a fer possible el Dret a l’Educació per a Tots i Totes. En nom dels vostres companys i companyes de l’escola Sainte Thérèse de Sokone, moltes, moltes gràcies.