divendres, 16 de maig de 2014

Setmana Matemàtica

La setmana del 12 al 16 de maig hem celebrat la SETMANA MATEMÀTICA, ja que, l'any 2000, va ser escollit el 12 de maig com a Dia Escolar de les Matemàtiques. Aquest dia se celebrava el primer centenari del naixement d'en Pere Puig i Adam, un gran pedagog i matemàtic català (Barcelona, 12-05-1900/ Madrid, 12-01-1960).

Durant aquesta setmana hem dut a terme diverses activitats de caire matemàtic, totes elles relacionades amb el tema LES MATEMÀTIQUES I LA GEOMETRIA: una exposició sobre matemàtics catalans, la construcció de tetraedrons, un itinerari matemàtic a Sta. Maria del Mar, tallers de geometria organitzats per alumnes de segon i quart d'eso pels alumnes d'infantil i primària, un taller de matemàgia pels alumnes de quart d'eso i el repartiment de diplomes als alumnes que han participat en els concursos de matemàtiques com els Problemes a l'Esprint, el Fem Matemàtiques, les proves Cangur i el Concurs de Fotografia Matemàtica.
Podeu veure fotografies de les jornades seguint aquest enllaç.