divendres, 23 de maig de 2014

Exposició sobre l'Exili i Isaac Borojovich

Al vestíbul de l'escola s'ha estrenat l'exposició sobre la Commemoració del 75è aniversari de l'Exili republicà, amb imatges sobre la sortida del 16 de maig d'alumnes de 4t d'ESO a Portbou i el Coll de Belitres, el pas de la frontera. També sobre la figura del supervivent jueu de l'Holocaust Isaac Borojovich, que viatja des de l'Uruguai per presentar el seu llibre i la seva experiència a l'auditori de l'escola dijous 29 de maig a les vuit del vespre (obert a la ciutat), una experiència única, la d'un nen que amb 12 anys passarà per 3 guetos i 6 camps nazis.

Els alumnes de 4t d'ESO han fet una visita guiada a l'exposició en el marc de l'assignatura d'Educació Ètico-cívica. Amb el vídeo de sota aquestes línies podeu conèixer la història de l'Isaac.