divendres, 25 d’abril de 2014

Recicla Cultura 2014

Els alumnes de l'optativa d'emprenedoria de tercer d'ESO han participat, un any més, en el projecte "Recicla Cultura" organitzat per la Fundació Servei Solidari de l'Escola Pia i que consisteix en la recollida de llibres de lectura usats i la seva posterior venda a un preu simbòlic (entre un i tres euros). La venda es va realitzar els dies 22 i 23 d'abril i es van recollir 284€ que es destinaran a l'alfabetització de persones amb risc d'exclusió social.

Aquest projecte serveix perquè els alumnes prenguin iniciatives, aprenguin a organitzar-se i sobretot, assumeixin responsabilitats.
Tots els projectes que es porten a terme a l'assignatura d'emprenedoria són considerats d'aprenentatge i servei, ja que es convida un membre de l'entitat organitzadora que ens expliqui el projecte i la seva finalitat, amb l'objectiu de que els alumnes coneguin i prenguin consciència del que estan fent. Per veure un recull de fotografies de la jornada, seguiu aquest enllaç.