divendres, 25 d’abril de 2014

Diada de Sant Jordi 2014

El passat dimecres 23 d’abril vam celebrar a l’escola la Diada de Sant Jordi. L’escola es va omplir d’activitats: els nois i noies del Casal Pare Sallarés van vendre de roses a la porta de l’escola, els alumnes d’emprenedoria de 3r d’ESO van vendre llibres dins la campanya Recicla cultura del Servei Solidari de l’Escola Pia de Catalunya, es van llegir i escriure contes a les aules, crear acròstics, decorar l’escala principal i el vestíbul de l’escola entre moltes altres activitats.

Els nens i nenes d’Infantil van poder gaudir de la tradicional representació de la llegenda de Sant Jordi interpretada per mestres i gent d’administració i serveis de l’escola. En aquest enllaç podeu veure més fotos de la representació.

A primària destaquem la celebració dels Jocs Florals a cicle superior. En aquest enllaç podeu veure més fotos d’aquesta activitat.

Els alumnes d’ESO van dur a terme l’entrega de premis dels Jocs Florals i també van participar d’activitats i tallers pels voltants de l’escola. Més fotos de l'entrega seguint aquest enllaç.

El més grans de l’escola, els nois i noies de Batxillerat, van anar a Barcelona a fer una ruta pel modernisme de la ciutat.