dimecres, 19 de març de 2014

Des de la prehistòria..., una mirada cap el futur.

Els alumnes de cinquè i sisè de primària i en el marc del monogràfic que l'escola realitza aquest curs escolar, van exposar el treball fet prèviament a les classes, amb una exposició a la biblioteca de l'escola. En aquesta visita ens van mostar l'evolució i les innovacions que des de la prehistòria hi ha hagut en diversos aspectes característics de la humanitat, tals com: el vestuari, els habitatges, els mitjans de transport, l' alimentació, les eines i les armes i la comunicació. Al llarg del matí els alumnes de primària i infantil van poder gaudir del pas del temps en la història.

Abans de visitar l'exposició els van oferir una petita mostra teatral i van fer-los conscients del canvi i la continuïtat en la història. En aquest enllaç podeu veure més fotografies de l’exposició i l’escenificació prèvia.