dilluns, 27 de gener de 2014

Activitat d'apadrinament grans-petits. Preparació del DENIP

El proper dijous dia 30, celebrarem el Dia Escolar de la No violència I la Pau fent un acte general al pati de l'escola. Des de fa dies, a totes les classes s'estan fent les activitats de sensibilització i aquest matí, n'hem portat a terme una de conjunta barrejant els alumnes de diferents cursos.

Els alumnes des de 5è fins a 2n de Batxillerat han apadrinat als alumnes des de P3 fins a 4t de primària. Han tingut una estona per presentar-se i junts han escoltat la cançó "Compta amb mi!". Després, per parelles han decorat una enganxina segons el que els suggeria la cançó, l'amistat, la pau,.. Amb aquestes enganxines farem un mosaic que presentarem el dia de l'acte del DENIP

Ha estat un moment emotiu que es repetirà el dijous ja que es retrobaran per seguir l'acte al pati junts. Podeu veure les fotografies d'aquesta activitat en el següent enllaç.