dimarts, 17 de desembre de 2013

Xerrada Conseller de la Generalitat a 3r d’ESO

El passat dia 13 ens visità l’Honorable Conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Sr. Josep Maria Pelegrí, per fer una xerrada adreçada als alumnes de 3r d’ESO i de la matèria de Geografia de 2n de Batxillerat sobre l’estat i característiques del sector primari a Catalunya.

L’activitat fou viscuda amb gran interès per l’alumnat i des de la Direcció volem agrair a la Conselleria les facilitats donades i que han fet possible que la persona que té la màxima responsabilitat d’aquesta competència en el nostre país pugui explicar de primera mà a les noies i els nois una part del currículum acadèmic. Els alumnes varen poder fer les preguntes que volgueren i les respostes del Conseller ja han estat integrades dins dels seus treballs escolars.