dimecres, 4 de desembre de 2013

Visita a l’Escola Pia de Salt (2a part)

Ahir dimarts, un grup de 24 alumnes voluntaris de 1r i 2n de Batxillerat van anar a l'Escola Pia de Salt amb l'objectiu de conèixer la realitat d'aquesta escola que es va fundar fa dos cursos i que actualment té nens de P-3 i P-4 que viuen immersos en una realitat social i cultural diametralment oposada a la que vivim a l'entorn de la nostra escola.

Els voluntaris van tenir l'oportunitat de compartir el dia amb aquests nens pintant l'escola, decorant les parets exteriors, jugant al pati i fent un berenar de germanor amb xocolata desfeta. Moltes eren les expectatives posades en aquest dia però més van ser les sensacions i emocions que es van desvetllar en els alumnes de Batxillerat. Les podeu veure clicant en aquest enllaç.