divendres, 20 de desembre de 2013

Activitats Nadalenques a l’escola

Aquests dies l’escola ha estat un no parar d’activitats relacionades amb el Nadal que s’han compaginat amb el dia a dia de l’escola. Entre moltes altres us volem destacar les següents.

La setmana passada els nens i nenes de P4 van dur a terme la seva Cantata de Nadal, i si fa uns dies us mostràvem en aquest lloc web algunes fotografies de les actuacions, avui us podem mostrar aquest vídeo.

Dimecres a la tarda, tots els nens i nenes d'educació infantil, van rebre la gran esperada visita de l'Ambaixador de S.S.M.M els reis d'Orient! Els va fer moltíssima il•lusió que els vingués a veure, estaven tots molt emocionats. Sabia moltes coses d’ells i els va dir que es portéssim sempre molt bé i fessin cas dels pares i les senyoretes. Li van donar la carta que van fer entre tots, per demanar als Reis algunes joguines per la classe. Anava acompanyat d'un patge que portava un cofre ple de caramels. Com que va estar molt content d'haver-los conegut, va repartir caramels per a tots!!! Els van acomiadar amb un petó i una abraçada ben forta! En aquest enllaç podeu veure moltes més fotografies de la visita.

Ahir dijous va ser un dia força mogut a l’escola. Els alumnes d’Infantil i Primària van poder gaudir de dues representacions: el pessebre vivent i els pastorets, interpretats pels alumnes de 1r i 4t d’ESO respectivament.

En aquest enllaç podeu veure més imatges del pessebre vivent, i en aquest altre enllaç hi trobareu més fotografies de la representació dels Pastorets.

Els nois i noies de sisè també han fet una representació dels Pastorets amb el nom de“ Banyetes i dimonis“ per tancar el taller de teatre que han estat treballant al llarg d'aquest trimestre. L'espectacle ha estat un èxit i ens s'ho han passat molt bé. Podeu veure més fotografies en aquest enllaç.

Durant la setmana, i en una hora de pati, alumnes voluntaris de Batxillerat han volgut donar un toc nadalenc a la classe. Avets, estrelles, mans, serpentines daurades i platejades formen ara part de la decoració de l'aula que han confeccionat plegats, tot fomentat l'esperit de grup.

No volem tancar aquest petit resum d’activitats sense esmentar que els alumnes de 4t d’ESO A van poder gaudir del tradicional vers de Nadal recitat per un company de classe.