dijous, 7 de novembre de 2013

Cloenda Setmana Solidària

Demà divendres a les 18:00 h a l’església de l’escola es durà a terme l’acte de cloenda de la Setmana Solidària amb diverses intervencions d’alumnes de l’escola i un taller de danses africanes amb el grup Bamba Lamine de 18:00 a 20:00 hores a l’església. Per entrar caldrà pagar 2€ que aniran destinats als projectes que la Fundació Educació Solidària té al Senegal.

A més a més, durant l’acte també hi hauran voluntaris venent productes d’Etiòpia per recollir fons per l’orfenat Sidist Kilo d’Addis Abeba que tenen les Missioneres de la Caritat (fundada per la Mare Teresa de Calcuta i conegudes com les Sisters) a Etiòpia on desenvolupen la tasca d’atendre nens al seu orfenat i oferir-los bones condicions de vida.

Us hi esperem!