dimecres, 26 de juny de 2013

Premis varis 2n de Batxillerat

Un cop finalitzat el curs podem fer un breu resum d’alguns dels premis que han rebut enguany alumnes de 2n de Batxillerat de l’escola i que no han estat ja esmentats en aquest lloc web.

El passat 18 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament dels Premis Argo convocats per la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Sala d’Actes de l’edifici del Rectorat. Aquesta era la seva 10a edició. L’objectiu premiar els millors Treballs de Recerca de Batxillerat d’arreu de Catalunya, segons 4 categories diferents, en funció de àrea de coneixements.

Enguany, en l'àmbit de les ciències socials i humanes, ha estat premiat l’Escola Pia de Sabadell, amb el treball de recerca “El dèficit fiscal a Catalunya i la seva repercussió en l’economia catalana”, dirigit per na Lydia Orobitg i realitzat per en Dídac Martí Pinto, alumne de 2n de Batxillerat, amb el tercer premi.

En Xavier Marlasca Roig ha rebut una “Beca al talent” que concedeix la Fundació ESADE, aquestes es concedeixen tal i com indica el seu nom a estudiants amb un expedient acadèmic destacat per una part del cost de matrícula en aquesta prestigiosa Escola de Negocis. En el cas del Xavi la beca concedida és del màxim que atorga la FUNDACIÓ ESADE per aquest tipus de beques corresponent al 90% de l'import de la matrícula.
L'alumna de 2n de Batxillerat humanístic Clara Camps i Rocabert ha estat finalista dels Premis de Recerca Montserrat Miró i Marimon. A banda del reconeixement a la seva feina per part dels membres del jurat, la Clara s'ha endut un diploma, i un xec per material escolar. El treball de la Clara ha consistit en escriure una novel·la ambientada en l'Arraona romana (Sabadell) fent un treball documental previ. En Xavier Marlasca Roig també ha participat en aquests premis.