dimecres, 24 d’abril de 2013

Sant Jordi 2013

A continuació, un resum de les activitats realitzades a l'escola ahir en motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi:

A Educació Infantil, els nens i nenes més menuts van anar a visitar els jardins de l’Espai Cultura Unnim i es van intercanviar els rodolins i endevinalles que havien estat fent dies abans. A la tarda van anar a veure la representació de l’obra de Sant Jordi, protagonitzada per mestres.

Per la seva banda, a Primària van fer diverses activitats com ara presentació de contes i llegendes a altres companys, una exposició de llibres a la Biblioteca, es van recomanar llibres entre ells, van sortir a veure les parades dels voltants del Mercat, i a la tarda també van poder veure l’obra de teatre de Sant Jordi.

A ESO, es va celebrar l’entrega de premis dels jocs florals (podeu veure els treballs guanyadors aqui) a més d’una obra de teatre representada per alumnes de 3r sobre texts de Pere Calders, la qual es podrà veure el proper dia 29 a l’escola junt amb una altra obra, “La Guerra al Cor” de PAX-Cor de Cambra, a més d’una sèrie de tallers i gimcanes entre altres activitats.

Finalment, els alumnes de Batxillerat van estar pel matí al barri del Born a Barcelona on van fer una ruta Medieval a més de poder gaudir del bon ambient que hi havia per la ciutat en motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi.
Recordem també la venda de llibres del projecte solidari Reciclem Cultura que es va posar en marxa dilluns així com la venda de roses per part dels nois i noies del Casal Pare Sallarès.