divendres, 22 de març de 2013

Exposicions i mostres del crèdit de síntesi

Avui, ha estat l'últim dia del crèdit de síntesi d'enguany i els alumnes de 3r i 4t han preparat les següents exposicions:

A 3r s'ha exposat al vestíbul de l'escola els treballs manuals corresponents, on podem veure diferents representacions marítimes.

Per la seva banda, els alumnes de 4t han celebrat la mostra d'Itàlia al pavelló de l'escola. Cada grup ha fet una exposició del tema amb el que han estat treballant durant aquesta setmana, a més, alumnes de Primària han passat pel pavelló a visitar-los i han pogut participar en una sèrie d'activitats que els mateixos nois i noies de 4t els havien preparat.

Podreu trobar una selecció de fotografies dels dos esdeveniments a la secció d'àlbums digitals de l'escola.