dimarts, 19 de març de 2013

Crèdits de síntesi 2013

Durant aquesta setmana tots els alumnes d'ESO de l'escola estan treballant el crèdit de síntesi. Aquest matí els alumnes de 1r d'ESO han visitat el Torrent de Colobrers, durant l'itinerari han fet un reportatge on han descrit l'entorn natural i han pres fotografies del lloc i de les espècies vegetals que s'hi poden trobar, tot plegat per aprendre a valorar un espai d'interès natural que ens és tan proper.

A 2n d'ESO estan fent el crèdit de síntesi sobre el Parc Catalunya de la nostra ciutat. Ahir els alumnes van poder escoltar de part dels encarregats del parc la seva història, la gestió de l'aigua, i també van fer un itinerari per observar la diversitat de vegetació. Avui els alumnes treballen a l'aula amb les dades recollides ahir.

Els alumnes de 3r d'ESO han anat avui a Arenys de mar, donat que els seu crèdit de síntesi es centra en l'estudi del mar, la vida pesquera i la cultura i literatura generades al voltant d'aquest món.

Per acabar, a 4t d'ESO els alumnes es troben centrats en preparar la mostra d'Itàlia, una exposició que es farà divendres al pavelló de l'escola on els alumnes mostraran diferents aspectes característics d'aquest país, al que aniran de viatge d'estudis pròximament.