dimecres, 2 de maig de 2012

Nous àlbums digitals

Aquest és el repàs de les últimes actualitzacions de l’àlbum digital d’aquest lloc web.

Al secció d’educació primària, el passat dia 19 d’abril els alumnes de 4t van visitar el Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.

A la secció general de l’escola hi podeu trobar les fotografies d’algunes de les activitats dutes a terme a l’escola durant la diada de Sant Jordi: representació de teatre, manualitats de Sant Jordi, entrega de premis de jocs florals,...

A la secció de batxillerat, el passat dimecres 25 d’abril els alumnes de batxillerat amb l’ajuda dels professors del departament de llengües van organitzar el XIVè Sopar Literari , celebrant l’any de Josep Maria de Sagarra i duent a terme diverses activitats entre elles l’entrega dels premis dels jocs florals de batxillerat.