dimarts, 31 de gener de 2012

Jornada de portes obertes

Us convidem a la Jornada de Portes Obertes que tindrà lloc a l’escola el proper 4 de febrer de 2012. Podeu visitar-nos de 10:30h a 13:15h. Els mateixos mestres i professors us mostraran els espais, materials, treballs, ... que formen part del dia a dia dels nostres alumnes i resoldran els vostres dubtes. A les 10:45h hi haurà xerrades informatives sobre cadascuna de les etapes (Infantil, Primària, ESO i Batxillerat), a les aules corresponents. A les 11:45h el director del centre farà una xerrada general sobre l’escola, a la Sala d’Actes.

El dimarts 7 de febrer, a les 20h, està prevista una altra xerrada informativa, per les famílies de futurs alumnes que no puguin assistir-hi dissabte, sobre aspectes generals de l'escola, a càrrec del director, aquest cop sense visita a les instal•lacions.
Us hi esperem!