divendres, 4 de novembre de 2011

Setmana Solidària

La setmana del 7 a l’11 de novembre es durà a terme a l’escola la Setmana Solidària, un seguit d’activitats organitzades i pensades per el grup Djokko-Sabadell (que vol dir “donant-nos la mà”).
Aquest grup, format per mestres voluntaris de l’escola, neix fruit d’alguna vinculació personal d’alguns dels seus membres amb el Senegal i de l’interès de tota la resta per donar a conèixer aquesta cultura. L’objectiu principal d’aquest grup és motivar als alumnes de totes les edats a descobrir l’Àfrica i a conèixer els projectes que es porten a terme concretament al Senegal, des de diverses ONG’s i Fundacions. La FES (Fundació Educació Solidària de l’Escola Pia) hi té molts projectes educatius i agrícoles que sense l’ajuda de tots nosaltres no podrien tirar endavant.Durant tota aquesta setmana trobareu l’entrada de l’escola ambientada amb el Senegal i també s’aniran penjant treballs que aniran portant a terme a les classes.

Entre totes les activitats que es realitzaran a l’escola amb els alumnes hi han explicacions de contes africans per als més menuts de l’escola, activitats de danses africanes dutes a terme pel grup Kanalleclub, realització de jocs tradicionals africans, taller de batiks, xerrades impartides per integrants de la FES, teatre a càrrec de la companyia Cràter Teatre,...

I finalment , també volem convidar-vos a un Concert de Gospel de la BellaQuirze Band, pensat per alumnes de tots els cursos, professors, personal no docent, famílies i amics que tindrà lloc el divendres dia 11 a les 20:00 hores a l’església de l’escola.

El mateix divendres, de 17:00 a 19:00 hores i durant el concert de Gospel, podreu col·laborar comprant productes etíops de la ONG IPI Cooperació amb la qual l’escola col·labora des de fa temps.